Sex stycken otroligt, unika, fantastiska och alldeles speciella saker med kära Viola


Hejsan svejsan! Violas internet är just nu ur funktion så hon bad mig gästblogga lite, vilket jag självklart kan göra. 
Jag tänkte därför köra en standard och skriva lite saker ni kanske inte visste om denna härliga person.
 
 
Viola tycker inte att hon bli fin på bilder andra tar på henne utan hon känner sig bara bekväm när hon själv tar bilderna, t.ex. självporträtt osv. Denna bild över har jag ingen aning om vem som har tagit, hittade den bland arkivet och eftersom hon tydligen funderat på att lägga upp den själv tycker jag att jag lika gärna kunde lägga upp den. Tyckte den var så söt! Tihi
 
- Jag och Viola har nästan exakt likadana hus om man tänker på planlösningen osv. Vi har kök, matsal, vardagsrum, toa, sovrum, datarum och allt sånt där på exakt samma ställen i våra hus. Enda skillnaden är egentligen att hon har en toalett där nere också och att jag har en trappa upp till vår vind, hon har en grej man fäller ner från taket.
 
- Viola är verkligen en sån person som vågar säga vad hon tycker och verkligen vågar säga ifrån. Jag önskar verkligen att jag också vågade/kunde göra så oftare..
 
- Om viola var ett djur skulle hon vara en dromedar. Punkt. 
(okej, jag har ingen aning om vad en dromedar är för nått men det låter himla kul, lol)
 
- Både Viola och hennes Syster är döpta efter blomnamn. 
 
- Viola är mitt största fan. Varje dag i skolan ber och bönar hon om min autograf. Jag har än sålänge inte gett den till henne men jag tror det är dags att göra det snart, innan saker och ting börjar gå över styr vill säga..
 
Tack och hej, allt från mig!
tori

omg så snygg jag dör

Svar: tack babe
Viola

2012-12-18 @ 22:31:21

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: