yearbook


 
Masquerade
Aperture
Segue
 
Ni kanske minns att jag för något år sedan nämnde sleeping at last? Nu har jag iallafall börjat lyssna på dem igen, och framförallt på deras olika delar av Yearbook skivan, som dessutom har världens finaste omslag. Det gör den lite extra bra tyckr jag!
 
Och juste, på tal om yearbook... Jag hade tänkt köra någon slags "årsresumé" här på bloggen, funderar bara på hur jag ska göra i år. Några idéer? :)
amanda

Du kan ju skriva ned de mest betydelsefulla eller roliga händelserna under året. Och sedan lägga till bilder från det som du kanske har?
T.ex: Spelade beach soccer med vänner (tror jag?) + en bild från det
Osv liksom i ordning, börja med januari o sen till december :) ?

BARA ETT FÖRSLAG, you don't need to do like this!

Svar: Jättebra förslag! Tusen tack! Och helt korrekt med beach soccer, haha :D
Viola

2012-12-21 @ 14:39:12

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: