Fredag


Hallå på er! Har inte haft någon tid för bloggen idag tyvärr. Hängde med Olivia & Tora efter skolan och åt lite cornflakeskakor mm. Väldigt mys med mina små kompanjoner. Nu sitter jag på pendeln på väg in till stan för att se på en musikal med la familia. Ni får nöja er med två fina bilder på mig från idag så hörs vi mer imorgon. Puss på er! (tror inte att det kommer gå att kommentera detta inlägg förresten)

 


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: