if we could only turn back time


Halkade hem från skolan vid halv 12 för att gå på begravning. Jobbigt men väldigt fint ♥ Om några timmar ska jag dra mig mot kyrkan igen men den här gången för något mycket roligare, nämligen konfirmationsträff! Annars då? Jorå, det är bara bra faktiskt. Så glad för att pojkarna mina vann en brit igår, de var så värda det!
ida

jag har aldrig varit på begravning men det verkar sjukt sorgligt.. fin bild iaf :) kram

2012-02-24 @ 02:58:05
URL: http://inmydreamss.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: