see the arrow that they shot, trying to tear us apart, take the fire from my belly and the beat from my heart


Jag älskar verkligen mellanmål nu för tiden. Förut åt jag det aldrig. Nu försöker jag få i mig något när jag kommer hem från skolan iallafall, och ibland lyxar jag till det lite extra. Som idag. Vaniljyoghurt, crunchy, apelsin och banan. Sååååå gott. Har förövrigt sen träning ikväll och jag är så otaggad man kan bli på att springa i femton minusgrader. Usch.
Ellen

Sv: Tack du! :)

2012-02-06 @ 16:21:50
URL: http://ellensfoto.webblogg.se/
Emelie

Varsågod!:)

2012-02-06 @ 16:56:58
URL: http://emelieabr.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: