2012, please be good to me


Please be awesome...

Åh hej! Jag hade ne supernyårsdafton igår. Trevligt sällskap och god mat. Så det ska va, hehohihehe. 2012 har börjat bra för mig. Somnade vid fyra och vaknade vid ett och drog direkt till Agnes och umgicks med henne en stund. Har saknat henne! Åh, jag är så himla taggad på det här året! Tror det kommer bli riktigt, riktigt bra. Höga förväntningar men nu kör vi!
Amanda

cool bild.

sv; noterat

2012-01-01 @ 21:15:42
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: