a chance to redefine everything we are


Har varit en sväng i Uppsala idag och hälsat på min sysling som föddes för 1,5 månad sedan. Åh, hon var så himla söt! Vi åkte även förbi vårat landställe en sväng och där hade det rasat ner trd kan jag säga, haha herre... Det hade missat vår sjöbod med ungefär 1 meter. Hoho, det hade ju inte varit så kul om det träffade liksom. Men ja, idag är det fredag och skola snart. TAGGADE ELLER???
Amanda

Sv: du länkade ju till och med till din blogg xDD

2012-01-06 @ 20:20:12
URL: http://Http://Amandafoton.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: