boy you make me wanna feel the things i've never felt before



Min största kärlek - kladdkakan.

Fredagen den trettonde men dagen har faktiskt varit ovanligt bra. Spenderat den med tre fina prickar efter skolan och vi lyckades faktiskt göra en läxa! Fast det tog sitt lilla tag, efter lite skratt och så, haha. Kommer förmodligen tillbringa resten av denna fredag framför tv:n och datorn. Mina kära kladdkaka som jag bakade igår är redan slut (hehehhe) så går kanske och köper mig ett paket Ben & Jerry's istället. Helt okej det med liksom.
Emma - FOTOBLOGG

fyy, vad gott det där ser ut! YUMMIE! :D

2012-01-14 @ 18:41:04
URL: http://photographsbyemmaa.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

mums :D

2012-01-18 @ 09:46:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: