i spilled the ink across the page, trying to spell your name



up and down, there it goes
paper aeroplane
Melissa lavali - Foto¤Vikt

Lämnar ett tassavtryck när jag kikar förbi lite och läser.

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Följas via bloglovin?



------------------



..::Fotobloggen om vikt och träning utan gym eller dieter::..

2012-01-19 @ 18:46:44
URL: http://lavali.blogg.se/
Jaaaag

Jättefin bild viiolis! Hmm nu vet du inte vem

Av oss de är… ;)

2012-01-20 @ 19:10:48

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: