Tisdag


Hej vänner! Är med Ellen för tillfället och chillar galet. Mötte henne vid tåget runt 2 och sen dess har vi bara tagit det lugnt. Gick ner och åt världens godaste macka på punkten men annars har vi faktiskt inte gjort något alls, hehehehehe. Förlåt för att jag bloggar så hemskt dåligt just nu men jag försöker njuta av lovet. Det är ju trots allt bara en vecka kvar... Bjuder på två instagram bilder från dagen iallafall. Heter violam där :)

Ellen

Asså älska översta bilden! :D

2012-01-05 @ 18:34:03
URL: http://fotoelleen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: