someday, in some way, i know it's gonna be okay


Vi sov till halv tolv idag vilket i och för sig inte var så konstigt med tanke på att vi somnade efter 3, haha. Vi hade hyrt en massa filmer som vi satt och kollade på (mer eller mindre). Idag gjorde vi en stor pannkaksbrunch och mitt i allt pannkaksgörande kom våra familjevänner från Borås över. Sen bestämde jag, Agnes & Johanna oss för att åka in till Vasaparken och äta lite cupcakes från cupcake sthlm bara för att det är så himla gott!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: