båtresan till Ljusterö


Hej på er!
Här har ni lite bilder från båtresen till Ljusterö. Vi hälsade alltså på en vän som har ett supermysigt landställe där. Jag tog en liten fotopromenad på kvällen i det fina kvällsljuset så nu har jag en del att visa, haha! Igår skjutsade Mamma och pappa oss med båten till Vaxholm så tog vi bussen hem därifrån, men gud vad jag älskar Stockholms skärgård alltså! Om 2 dagar åker jag ut till skärgården igen för konfirmationsläger i en vecka. Längtar!

Idag hängde jag med Idas familj ut med deras båt tillsammans med Tora. Kul kuuuuuul.
sofia

Tänkte bara tipsa dig om en fototävling jag håller i just nu i min blogg... tyckte det skulle vara roligt att se vilken bild du skulle tävla med bland alla miljoner fina bilder du redan tagit!

2012-07-28 @ 20:28:15
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Alice Gustafsson

otroliga bilder :)

2012-07-29 @ 13:00:42
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: