Slottsträdgårdens cafe


När vi skulle åka från Åhus till Köpenhamn stannade vi till i Malmö och kollade i lite affärer och åt lunch på ett ställe som mamma hade kollat ut - nämligen Slottsträdgårdens cafe. Om jag säger att det var dödligt gott så är det en underdrift. Tror aldrig jag har ätit något så gott som risotton jag åt, för fy satan vad god den var! Det var dessutom jättemysigt att sitta på uteserveringen bland alla blommorna :)
Frida - FOTO

Gud vad fina bilder du tar!

2012-07-20 @ 19:01:28
URL: http://fridafoto.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: