jag behöver er hjälp!


Nu kommer jag vara bortrest ett bra tag. Först Utö imorgon, sen är jag hemma en dag innan jag åker iväg på fotbollscup i Skövde, sen åker jag till Åhus någon dag efter jag kommit hem därifrån och direkt efter Åhus åker jag vidare till Köpenhamn, Karlskrona och sist till mormor och morfar i Borås. Under den här tiden kommer jag ha väldigt begränsad tillgång till internet och jag tänkte därför att jag kan tidsinställa så många inlägg som möjligt till er. Men nu till min fråga. Vad vill ni att jag ska blogga om? Fototips, redigeringstips, mer bilder från Turkiet och andra resor, lite saker om mig? Ni har helt fria händer så jag vill ha mycket tips nu! Om ni inte svarar kommer bloggen antagligen ligga tom ett tag, så kom igen nu mannar, jag vet att ni kan! ;)
Emelie

Mer bilder och lite hemlig fakta om dig!!

2012-06-24 @ 22:18:23
JUNIO - foto, mode, vardag

Sv: Ok, verkar vara ett fint stället iaf! Allt bra med dig?

2012-06-24 @ 22:39:17
URL: http://junio.blogg.se
Sofia [fotoblogg]

Lite inlägg om dig skulle vara intressant att läsa, och sen en massa bilder :))

2012-06-25 @ 14:20:47
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/
Hanna

FOTOTIPS, bloggtips, tipsa osv (:

2012-06-26 @ 11:00:36
URL: http://lalahannah.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: