when you're happy like a fool, let it take you over, when everything is out you got to take it in


Hej på er!  Har varit iväg en sväng och köpt nya skor med mamma. Hade täntk att ta mig ut på en springrunda men nu började det precis ösregna, så himla typiskt.. Jaja, ska börja packa lite smått nu hade jag tänkt, imorgon åker jag nämligen till Utö med Ellen! Och grattis välrdens bästa Amanda på födelsedagen! Älskar dig! ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: