I wanna hold your heart in both hands, i'll watch it fizzle at the bottom of a coke can




Åh vad jag älskar Stockholm på våren och sommaren! Det är så himla härligt att gå runt och titta i butiker när solen skiner. Jag åkte in med Maya idag runt 12 och gick runt och softade lite till halv 3 ungefär. Satte oss i kungsträdgården och åt lite lunch också. Våren är så braaaaaa! Vi lyckades dessutom skymta Maria Montaxami inne på Åhléns, höheho. Ikväll åker jag in till stan igen och fikar med Ellen, Ellen och Louise och sen sover jag hos Ellen också. Kram kram kram finingar! ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: