living young and wild and free



Idag cyklade jag för första gången det här året, samt åt min första glass. Det är vårtecken mina vänner! Dessutom är det fredag, jag har match i kväll och imorgon ska jag förhoppningsvis kolla efter lite nytt till vårgarderoben inne i stan. Känns bra, känns bra. Kram!
Emelie

sv; Nej, men jag har länge velat! :)

2012-03-17 @ 12:00:50
URL: http://nefo.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: