när jag står på toppen och tittar ner


Sitter på roslagsbanan påväg hem från täby. Har varit och spelat innebandy DM med skolan, hehiohe. Eller ja.. Jag spelade ju inte så mycket, haha. Amanda och jag lever för stunden och skämmer ut oss lite fint. Men det är kul, så vi gör det ;)

Ska spela fotbollsmatch mot Hässelby nästan direkt när jag kommer hem, taggad som sjutton! Nu vinner vi!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: