take me home and watch me fall down to earth



Jag var heldöd när jag kom hem från Ellen idag. Inte så konstigt egentligen, med tanke på att vi somnade vid 5 (sommartid ftw!), hehe. Vi hade det iallafall supermysigt inne på Café 60 på kvällen, film och en massa gottis hemma och våfflor med hallon och glass till brunch. Vattnas det i munnen nu eller? Tänkte väl det. Gick ut och gick en sväng i solen med musik i öronen när jag kom hem, så himla härligt! Saknar dock att springa i skogen sena sommarkvällar, det är verkligen bland det bästa som finns!

Nu blir det lite tv tittande en stund innan jag ska sova. Börjar min första praodag klockan 7 imorgon, halleluja... Men tror det kommer bli kul faktiskt! :)
Amanda - FOTO

sv; Nomnomnom :)))))

2012-03-25 @ 21:24:50
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: