the warmup



Hej hörrni! Har haft fullt upp denna fredag. Gick i skolan hela dagen (no shit) och drog sen direkt hem till Olivia och chillade där en stund med mina fina. Sen var vi tvugna att springa till bussen för att åka och se Hungerspelen. Jag hade verkligen sjukt höga förväntningar, och tyvärr så levde den inte upp till dem. Det kan ju bero på att jag har läst alla böckerna och vet exakt vad som kommer hända, haha. Irriterar mig dock nåt så sjukt på folk som sitter och kommenterar "naaaaaaw" "aaaaaw" och apploderar för varenda lite grej som händer. Snälla rara söta, va lite tysta tack.

Nu taggar jag galet för 2 veckors prao, påsklov och en efterlängtad helg! Puss.
Nell

Har du alltid undrat hur man gör en sugrörspipa? Nej, tänkte väll det. Men det är kul ändå! Jag har gjort en tutorial om hur man gör en sugrörspipa, kolla gärna! http://nellsilander.blogg.se/2012/march/pipa.html



P.S Snygg Blogg!!

2012-03-24 @ 09:15:26
URL: http://nellsilander.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: