under the same sky, dreaming the same dreams


Första dagen i skolan är avklarad, orkar inte. Fastnade dessutom med add läsa 1D noveller (yeahbuddy) och lite annat igår så jag pluggade inte. Så lyckat. Det betyder att jag måste råplugga både idag och imorgon. Orkar. inte. Min gratis verasion av photoshop cs5 har gått ut också så jag redigerar i Elements för tillfället, så himla tråkigt och jag får inte alls till det resultat jag vill... Någon söt själ där ute som vet var jag kan hitta det? :')
Amanda

Du kan läsa min novellblogg här: www.fateisonourside.blogg.se har inte kommit så långt med jag uppdaterar varje dag :)

2012-03-05 @ 22:20:47
URL: http://soderbergfoto.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: