when you go through the valley and the shadow comes down from the hill


Hej och hå! Nu är jag hemma från min första dag på praoen. Eller har egentligen varit hemma sen 12 men jag har inte orkat göra annat än att ligga på soffan och vila sedan dess. Helt utmattad! Skulle vilja gå och lägga mig tidigt ikväll men jag har träning till halv 10 så det blir lite svårt, haha. Jag får vara glad för att jag inte börjar 7 imorgon iallafall! ;)
Linn - fotoblogg

Hej! Vart är det du praoar? Kram! :)

2012-03-26 @ 19:53:10
URL: http://llinnfoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: