if happy ever after did exist




Förlåt för min hemska uppdatering. Har haft fullt upp med att hänga inne i stan som Amanda nämnde i hennes fina lilla gästinlägg :)  Idag var jag på Söder med skolan. Gick mest runt och svarade på lite frågor bl.a. Vi såg även Mikael Persbrandt, haha det är inte varje dag det händer! Stannade kvar i stan sen och köpte det sista inför resan imorgon med Tora & Olivia.

Nu måste jag verkligen sätta igång med packnigen! Känner mig en aning stressad faktiskt men det ska nog gå att få ihop allt förhoppningsvis. Kram!
Mattis

Ohh, persbrandt! O.O Hahah, nu fick du mei å länga tillbaka till grönan, fast ja va där igår :$ xD



Sv: haha okej, men as coolt endååå!! ;D Hoppas du har det super ;) kramis ^^

2012-05-14 @ 20:41:37
URL: http://alwaysmattis.blogg.se/
Mallaaaaaan

hahahahahha thommy <3333

2012-05-14 @ 21:24:13
Amanda

Thommyyyyyyy <333333333333

2012-05-15 @ 07:56:34
Anna

sv: varsågod :)



du är inte ensam om att inte uppdatera mycket, jag uppdaterar mycket sällen nu. ibland hinner man bara inte !

2012-05-15 @ 14:27:31
URL: http://annaemanuelsson.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: