jag kan inte fatta att jag tappade bort dig, säg var är du nånstans?


Slänger i mig mellanmålet snabbt som attan för att hinna till träningen. Torsdagar är såhimal stressiga för mig just nu... Har dessutom ett engelskaarbete som ska vara klart imorgon att göra. Har jag börjat? Nej. Bra däääääär. Slänger in två fina bilder på Ellen från Gotland i somras. Jag måste verkligen fota henne igen snart! :)
ellen

jaaaa violis!! :D vi måste ses snart! :D<3

2012-05-10 @ 16:38:29
Anna

jättefina :D

2012-05-12 @ 13:05:59
URL: http://annaemanuelsson.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: