tisdag 8 maj


Kom precis hem från skolan och ska trycka i mig något gott till mellanmål. Är så himla sugen på smoothie men vi har inga bär hemma tyvärr... Någon som har något mellanmålstips? Jag är så himla dålig på att komma på saker att äta till frukost och mellanmål... Äter samma sak i flera veckor tills jag tröttnar, haha. 

Idag är det en vecka kvar tills vi åker till Turkiet. EN VECKA! Ajkghkjepw är så sjukt taggad så det finns inte... Det kommer bli så himla bra!
SARAH CARLSTEN

Hoppas du haft en awesome dag :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-09 @ 16:38:20
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: