everytime we touch i get this kind of rush


2 från i somras. Ge mig värme igen...
 
Kom precis hem från en sväng på gymmet med Olivia. Vi testade på lite yoga idag, och det va så sjukt mycket svårare och jobbigare än jag trodde. Väldigt mycket balans, tänka på att andas rätt och spänna magen, haha. Men det gick helt okej ändå :) Körde på crosstrainern i 20 min efter också för att få in lite lite kondition iallafall ;)
 
Nu måste jag sätta igång med förberedelserna inför ikväll. Tjejmiddag hos Amanda står på schemat och vi kommer nog mest lyssna på den här skivan, haha. Ha en bra kväll fina ni ♥
filippa

hej! gryyymt fin blogg! :D älskar verkligen dina bilder! superfina!:D kram

Svar: Åh tack snälla! Blir så himla himla glad! :D Tack tack tack!
Viola

2012-11-11 @ 11:18:45
URL: http://filippahult.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: