huvudet i fysikboken


Satan i gatan vad mycket plugg jag har för tillfället. Idag måste jag verkligen råplugga till fysikprovet som är imorgon, och kommande veckor ända fram till lovet har jag minst 1 prov i veckan. Åhh jag orkar verkligen inte! Allt jag hade velat göra idag var att gå till gymmet och köra slut på mig själv, men istället är jag tvungen att sitta med huvudet djupt ner i fysikboken resten av kvällen. Ska belöna mig med en stor fet chokladmuffins, så det så. Och min uppdatering blir bättre när det här helvetet slutar, lovar.
amanda

Åh jag håller med.
Så äckligt mycket läxor nu fram till lovet för mig med!
Lärarna förstår inte hur jävla stressad man blir typ, man har ju inget liv kvar.. Hahah ush och fy! :)

Svar: Haha ja det är hemskt!!
Viola

2012-11-19 @ 21:22:52
Emma

Åh, gud det är så tråkigt :(...

Allt bra idag? :)

2012-11-20 @ 13:22:52
URL: http://amator.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: