kladdkakans dag


Idag måste nog ändå vara en av de bästa dagarna på året - kladdkakans dag. Jag passade på att göra min favoritkladdkaka som ni kan hitta receptet på här. Den är verkligen helt sjukt god! Ser fram emot att äta den ikväll med grädde och hallon. Åh bästa!
Alexandra

är det kladdkakans dag idag? Det visste jag inte! :P Bakade en kladdkaka igår jag. ^^

Svar: Yes det är det! Åh vad gott :)
Viola

2012-11-07 @ 20:24:02
URL: http://candyland.webblogg.se
Linn

Åh va gott! :)

Svar: Haha ja gud ja! :)
Viola

2012-11-08 @ 21:44:33

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: