i'll be bold, aswell as strong, and use my head alongside my heart


Tisdagar är lätt den skönaste dagen i skolan, även fast jag har två mattelektioner. Idag hade jag dock ett matte prov som gick åt helvete och på hemkunskapen gjorde vi en alldeles för saltad lasagne, haha. Inte så lyckad tisdag än så länge, men det ska jag ändra på genom att göra iordning en skål med gröt och kolla på några avsnitt av världens bästa New Girl. Puss ♥
Yurdagül

Ta det lugnt Viola, du dör inte av salt!

Svar: asså draaaa din häst
Viola

2012-10-16 @ 17:25:36
Amanda

Hahahaha lol Gullan XD

2012-10-16 @ 21:36:15
URL: http://amandafoton.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: