don't hold your breath


Gröt med äpple och hallon har blivit en ny favorit från min sida. Det är ju så himlans gott! ♥
 
Pluggat, pluggat och pluggat lite till är vad jag har gjort idag. NO prov på fredag och franskaprov imorgon står på schemat och jag känner bara jagorkarintepluggajagvillbarasova, typ. Imorgon är jag nog tillochmed tvungen att hoppa över träningen för att hinna med allt, men det är väl sånna saker man får offra i nian antar jag... Usch och fy, jag vill bara att den här veckan ska vara över...
M ä r t h a . V

Åååh! Ser riktigt gott ut :3

Svar: Det va det också, haha :)
Viola

2012-09-26 @ 21:07:34
URL: http://www.mvphotos.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: