i'm amazed by the way you know the way to make me feel this way


Hej för jäkla efterlängtade fredag! Är så satans glad för att den här veckan är över. Jag har haft så himla mycket att göra så det är inte sant! Igår satt jag och pluggade i 8 timmar till NO-provet vi hade idag, och förhoppningsvis lönade det sig. Det kändes bra när jag skrev det iallafall, alltid nått. Har spelat lite fotbolls DM med gymnasiet i ösregnet idag förövrigt. Sjukt mycket roligare än jag hade förväntat mig, men det blir vad man gör det till ;) Nu ska jag mysa med familjen såhär på fredagskvällen. Kram på er! ♥
M ä r t h a . V

Låter härligt! :D ♥

Sååå himla söt bild! :3

Svar: Tack så mycket snälla du! :)
Viola

2012-10-08 @ 16:02:21
URL: http://www.mvphotos.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: