love it will not betray, dismay, or inslave you, it will set you free


Håltimme i 1 timme och tre kvart resulterade i att jag nu sitter här och leverar helt färska bilder till er.
 
Så. Vad gjorde jag igår då? Jo, vid halv 5 kom Olivia och hämtade upp mig och jag fick skynda mig som bara den för att hinna eftersom jag slutade 4. Vi åkte iallafall mot Östermalms IP. För Olivias del skulle det spelas match, men jag var däremot åskådare. Satt och plugga lite medan jag inväntade matchen (+ på mig). Efter den matchen åkte vi mot Sollentuna för att kolla på en till match (Olivia spelade) och jag satt och frös ihjäl i båset. Bra dag!
Alice Gustafsson

fina bilder!

2012-09-13 @ 20:41:15
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: