you don't relate to me no more


Imorse skippade jga sovmorgonen för att testa på att läsa matte 1c som vår skola erbjuder (även fast vi inte går i gymnasiet än). Vet inte om jag kommer orka fortsätta eller inte men idag kändes det ganska bra faktiskt. Finns nog en liten chans att jag kan klara av det iallafall, haha ;) Efter skolan fick det bli någon timmes franskaplugg och sedan drog jag på mig uggsen (även kallade världens skönaste men fulaste skor) och halsduken och kollade på match. Sov gott goingar! ♥
M ä r t h a . V

Vackra bilder! :D

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Viola

2012-09-24 @ 22:22:53
URL: http://mvphotos.blogg.se/
Felicia Andreasson

Härliga bilder! :D fin blogg!!

Svar: Tack snälla! kram
Viola

2012-09-29 @ 16:13:09
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: