en givande dag


 
Idag har jag kommit fram till följande:
 
Jag kan inte plugga om jag inte har tränat på dagen/dagen innan.
 
Jag kan inte hålla mig till ett område när jag skriver på arbeten. Måste börja lite här, och lite där, och lite där borta, och sen skriver jag lite här igen osv...
 
Jag kan inte plugga när det finns tvserier som kallar.
 
Jag kan endast plugga under press. Alltså typ kvällen innan prov/inlämning.
Amanda Cleréus

här sitter jag och försöker plugga och inser att de punkterna stämmer precis på mig med, haha ;)

Svar: Haha ja men visst! Det är ju helt omöjligt att plugga annars!
Viola

2013-04-08 @ 17:10:34
URL: http://amandaclereus.blo.gg/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: