för idag, för imorgon och för igår


 
Hej söndag! Är så himla otaggad på en ny vecka fylld av nationella prov och annat tråkigt. Jag vill bara ha sommarlov nu nu nu! Den här helgen har varit fullproppad med saker dessutom. Igår började jag dagen med att spela match, sen åkte jag och köpte present till Maya, och framåt kvällen var det födelsedagsmiddag hos henne som gällde. Vi kollade på gamla filmer från när vi var små, och jag älskar verkligen sånt! När jag har köpt min nya kamera ska jag filma allting!
 
Imorse smsade min tränare mig och ville att jag skulle spela en till match, så det var bara att slänga på sig fotbollskläderna och åka till planen igen. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen, njuta lite av de få timmar som är kvar av helgen och försöka få lite plugg gjort. Kram på er!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: