första april


 
Åh vad skönt det är med lov! Hade tid att gå och träna vid 11 idag så jag gick iväg till gymmet och körde lite combat och cx med Johanna & Agnes. Dödligt jäkla jobbigt men så kul!! Combat har helt klart blivit en favorit! Annars hr det varit för himla fint väder här i Stockholm de senaste dagarna. Det känns som att våren äntligen börjar komma på riktigt nu! Och imorgon ska jag faktiskt slinga håret lite ljusare för att göra mig ännu mer redo för våren! Jag är dock lite nervös, för jag har aldrig gjort något med mitt hår förutom att klippa det, haha. Så jag är jätterädd att det ska förstöras. Vi får hålla tummarna för att det går bra helt enkelt!
 
Spederar i alla fall natten hos Johanna med några vänner, så vi hörs igen imorgon någon gång. Puss på er och ha en fortsatt superbra första april! ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: