local boy local news


 
Hejhejhejhej! Nu har jag mycket i skolan igen! Eller ja... Jag har skjutit fram allt till sista stund. Dessutom har jag jättemycket som måste planeras in för sommaren. Resor och cuper ska försöka planeras in även fast jag inte vet när/om jag får sommarjobb. Lite körigt kan man säga. Då vet ni vad jag ska syssla med imorgon i alla fall!
Emma

Härliga bilder! Riktigt fina... :)

Svar: Tack snälla! :D
Viola

2013-04-24 @ 20:40:10
URL: http://emelieoemmas.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: