resa bokad!


 
Igår bokade jag, Ellen & hennes mamma en resa till Grekland i juli, och jag är så sinnesjukt jäkla taggad! Värme, ett land jag aldrig varit i förut, god mat och härliga människor är ju väldigt mycket lika med en asbra vecka. Och dessutom så verkar Parga, staden som vi ska bo i, hur himla mysig som helst. Nu har jag två resor att se fram emot i sommar! Aaaaah, ge mig sommar nu!!!
Amanda

Förra året var jag och min familj i Parga! Ser ut som att det var på samma ställe som flera av bilderna. Kan säga att det var det bästa landet jag varit i hittils (har ändå vart i ganska många) och staden är så sinnessjukt mysig med de små husen och gatorna och den underbara utsikten!!!

Du har något grymt att se fram emot! Det var verkligen fantastiskt.

Svar: Åh gud vad kul! Nu blev jag ju bara ännu mer taggad, haha! :D Du får mer än gärna tipsa om du vet någon bra strand eller bara något helt annat som är värt att se där/i närheten :) kram
Viola

2013-04-26 @ 23:34:34
Tilde Alm

Åh, vad spännande!! Jag vill också resa. :P

Svar: Ja verkligen! Resa är ju så kul! :D
Viola

2013-04-27 @ 08:54:55
URL: http://tildealm.blogg.se
Isabella - bruneta.blogg.se

Har varit i Parga två gånger, 2010 och 2012. Så himla liten och mysig stad! Där bor ungefär bara 1000 invånare. Du kommer säkert trivas!

Svar: Åh vad roligt! Har du något bra tips så får du gärna säga till! :D
Viola

2013-04-27 @ 10:44:53
URL: http://bruneta.blogg.se
Anonym

Åh jag ska också åka till Grekland. Vilket datum ska du dit ?

Svar: Vad kul! :D 22 juli åker jag, stannar i en vecka :)
Viola

2013-04-29 @ 19:21:30

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: