ser dig på blåa i april


 
Idag smaskade jag i mig första glassen för i år, och gratis dessutom! Det gjorde den ännu bättre. Visst känns det verkligen som att våren börjar komma på riktigt nu? Behöver jag ens säga hur jag reagerade när jag hörde att det skulle bli över 15 plusgrader nästa vecka liksom? Asså mmmmmm åh. Att våren är på väg är väl i princip det enda som håller mitt humör uppe just nu... Och vår resulterar ju förresten ganska mycket i att man lyssnar på det här
MICAELAS

Fina bilder!

Svar: Tusen tack!!
Viola

2013-04-12 @ 14:52:07
URL: http://lovliie.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: