we accept the love we think we deserve


 
Såg precis på denna fina fina film som jag har hört så mycket bra om. Och den var verkligen precis lika bra som alla har sagt. Se den om ni inte har sett  den! The perks of being a wallflower alltså.
Esmeralda Edenberg

Åh så himla finfinfin film det där är alltså! Åh!

Svar: Ja men verkligen! Så bra!!
Viola

2013-04-22 @ 19:50:48
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: