cause I know a lot about closing doors, but not enough about what opens yours



Och så var det ÄNTLIGEN fredag och helg! Kärleken till fredagar som återvänder när skolan börjar igen är oändlig. Alla dagar är ju fredagar på sommarlovet liksom! Men jag tycker om det där ändå, att längta till saker som inte är så långt bort. Det är skönt som omväxling när allt annat man längtar efter är så långt i från än, haha. Jaja, jag började min helg med en fika med stora delar av klassen. Vi satte oss ute i solen och för mig som hade långklänning och en svart stickad tröja blev det lite för varmt, men annars var det hur mysigt och trevligt som helst! Får man längta till måndag på en fredag?

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: