first of august



Hemma från ännu en dag på jobbet. Det har regnat varje dag jag har jobbat vilket har känts ganska skönt om jag ska vara ärlig. Då slipper man liksom känna att man egentligen borde vara ute och njuta av sommaren, haha. Jag ska i alla fall dra mig mot Johanna snart för lite middag och sedan ska vi förhoppningsvis bada. Om vädret blir bättre förstås... Håller tummarna! Och juste, det är ju första Augusti idag! Helt sjukt hur snabbt den här sommaren har gått!!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: