mot värmland



Idag efter jobbet åker jag till några vänners landställe i Värmland. Jag stannar där tills på söndag, så blir inte borta så länge denna gång i alla fall. Jag ser dock verkligen fram emot att bara njuta av stillheten där uppe, och av att bo mitt i skogen och bara ta det lugnt. Trots att jag har varit i Grekland i en vecka och softat där är det inte riktigt samma sak som att vara i ett gammalt hus mitt ute i det Värmländska skogarna liksom, haha. Jaja, skönt kommer det bli i alla fall! Ni får ha det bäst de här två dagarna också, puss & kram ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: