the night is deep



Sista jobbdagen idag och vi passade på att baka en extra god tårta till oss själva och de gamlingar som hann ta (hehehe). Det var lite sorgligt att säga hej då till alla faktiskt, men nu har jag två lediga, härliga dagar framför mig som jag ska ta vara på så gott som möjligt. Sedan, på måndag, börjar allvaret igen. Ny skola, nya elever, nya lärare och nya ämnen. Är så jäkla nervös, men jag tror och hoppas hoppas hoppas att det här kommer bli bra. Det måste det. Känns för övrigt som att det här lovet har gott så himla fort?! Bilderna ovan är från första helgen på lovet, känns heeeeelt sjukt. Tiden går verkligen snabbt när man har roligt.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: