6 februari


 
Idag hade  jag mitt först nationella prov och det gick så under förväntan, ahhaah. Hade förväntat mig att det skulle vara lätt eftersom jag har väldigt lätt för läsförståelse i vanliga fall, men det var så himla konstiga frågor på den här. Vi firade iallafall att det första är avklarat med en god lunch och lite fika på konditoriet. Jag åt en helt sjukt god grillad macka med parma, brieost, tomat, pinjenötter och ruccola. Ja ni ser ju själva hur gott det ser ut! Nu hr jag dock en riktig jäkla huvudvärk som inte vill ge sig, plus nackont på det. Ska äta lite egengjord chunkey monkey-glass nu som lite plåster på såren och kanske kolla lite gg. Är det någon av er som har haft nationella idag förresten? :)
Esmeralda Edenberg

Vi hade också vårat läsförståelse-nationella idag. Jag vet inte, men har alla 9or exakt samma prov? Det borde vi ha va, haha? :]

Svar: Ja jag tror det! Det skulle ju vara lite orättvist annars haha :)
Viola

2013-02-06 @ 18:30:34
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: