60 frågor


1. Hur gammal är du? Sexton vintrarrrrr. 

2. Hur gammal känner du dig? 3

3. Vad har du gjort i dag? Spelat match, varit på ledarutbildning, kollat gg, lyssnat på musik & podcast, provat kläder.

4. Vilken film såg du senast? Ego!

5. Vem ringde du senast? Pappi

 

6. Är du besatt av någonting? Dator, telefon, musik och mörk choklad för tillfället.

7. Är du rädd för blod? Niet.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mitt rum, i en säng med rosa lakan.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Hahahahahha nej.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Japp.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Blåööö

12. När vaknade du i dag? 8, fyyyyyyyyy.

13. Vilken är din favorithögtid? midsommar och julafton!

 

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Afrika eller Australien tack! USA funkar också.

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Lübeck. Fy fan.

16. Hur vill du tillbringa din pension? Resa med någon jag älskar :)

17. Vad lyssnar du på just nu? Hanapee's otroliga podcast.

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nix pix. Vill dock. Tänk vad skönt att alla fixar saker åt en. Drömmen.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Hallon, kesella, mjölk, mörk choklad, havregryn.

20. Vem är din favoritkändis? Oj. Angelica Blick är en stor stilförebild. Älskar dock allt med Beyoncé också.

21. Vad är du på för humör just nu? Litt trött, men gla' av nån oförklarlig anledning.
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Nord Amerika, Europa, Afrika, Asien.

23. Snarkar du? Tror inte!

24. Vilka yrken har du provat på? Asså jag har ju praoat i en mataffär, på konditori och i en affär, haha. Men det kanske inte gills :(

25. Hur går du helst klädd? Jeans (<3333333), en stickad kofta och mina johnny bulls på vintern, jeansshorts, en blus på sommaren och converse på sommaren. Mmmmmmmmm.

 

26. Vilket stjärntecken är du född i? Vattuman!

27. Vilket är ditt favoritgodis? Mörk choklad. Tycker helt seriöst inte om godis så jättemycket... Jag är mycket mer av en efterrättsmänniska.

28. Vad sa du senast? Godnatt (tror jag)...

29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Svenska, master. Lol skoja. Gick åt helvete på nationella dock...
 
30. Vad har du på dig just nu? Favoritpyamasen ♥
 
31. Vilken är din favoritaffär? Asså åh den är svår. Måste säga Urban Outfitters!
 
32. Vad har du för storlek i kläder? S/36/38
 
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting alls.

34. Vad köpte du senast? Lunch och fika i onsdags, standaaaarrrd.

35. Hur många gånger har du flyttat? Zero
 

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Min mamma, min pappa och mina syster. (gulle)

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Inget, hahaha. Vill sova hela tiden.

38. Senaste filmen du såg på bio? Egooooooo!

39. Har du blivit sydd någon gång? Yes, i läppen!

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja! Alla som inte gjort det har missat nåt!

41. Vad åt du till frukost? Havregrynsgröt med mjölk och äppelmos, mummaaaa.
 
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 6, så jag lekte väl runt första året i skolan. Va "kär" i en kille, hahaha åh gud.
  
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? App

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Hm.. Kommer fan inte ihåg, det var för länge sedan, haha!

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid mig på nattduksbordet i huvudhöjd. Inte bra...

 

46. Vad var det sista du åt? Mörk choklad..........

47. Vem är världens vackraste kvinna? Beyoncé lätt!

48. Är du blyg? Kan va, oftast inte.

49. Vilken var den sista konserten du var på? ............ Brolle med familjen...............

50. Vad heter du i andra namn? Anna & Kristina.

51. Har du varit med om en bilolycka? Nepp

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Yessir!

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Zumba zentao och Body Combat. Äckligt jobbigt dock...

54. Har du några husdjur? 2 tjocka katter ja!

55. Vill du gifta dig? Absolut!

56. Var växte dina föräldrar upp? Pappa i Solna och mamma i Borås.

57. Har du någon gång ringt polisen? Aldrig.

58. Har du svenskt ursprung? Ja, så jävla tråkigt. Vill va typ mulatt eller nåt!

 

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Kallades alltid för Vivvi när jag var liten. Ibland nu också. Hatar det dock.

60. Vilka är dina största svagheter? Att jag ganska lätt blir sur, samt att jag ältar saker för mycket. Det kan vara väldigt jobbigt ibland.

(Listan gjordes igår, därav pyamasen bl.a. hahaha)

 
 
Emma

Jag går i skola i Borås haha ;) ååh beyoncé, hennes utseende och röst dödar!!

Svar: Jasså! Så fin stad :D Vilket gymnasium? Kan ju vara samma som min mamma gick på tänkte jag :)
Viola

2013-02-15 @ 18:27:58
URL: http://emmandens.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: