lördag andra februari


 
Åh vilken bra dag det har varit idag! Vid 12 träffades jag och Ellen och gick till ett café vi aldrig varit på förut - Café Vurma. Himla mysigt och gott. Jag kommer nog bli stammis där framöver haha. Efter vi hade suttit där i någon timme tog vi tunnelbanan till Sergel och såg på Ego. För jäkla bra film, se den!
Malin

Åh vad härligt!! :)

Väldigt fin bild!!

Svar: Tusen tack snälla du! :D
Viola

2013-02-02 @ 23:31:34
URL: http://summershadow.blogg.se
Emma

Hej! jag har en frågestund på min blogg och alla som kommenterar får en länkning<3
Kram<3

2013-02-02 @ 23:52:28
URL: http://emsanlife.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: