mina favoritbloggar


Tänkte tipsa om 3 av mina favoritbloggar. Denna gång fick det bli de lite större och kändare bloggarna som många nog redan vet om, men jag tänkte att det kanske kunde vara kul att se vad jag läser för något.
 
 
Världens mysigaste blogg av världens gulligaste tjej som bor i New York, eller bodde... Nu har hon flyttat hem till Stockholm i några veckor för att sedan flytta till Paris för ett tag. Hon har väl mitt drömliv på ett ungefär. Dessutom skriver hon så fint och tar superhärliga bilder, speciellt på mat. Här hittar ni till Sandras blogg.
 
 
Det här är nog mina absoluta favorit. Världens skönaste tjej som bjuder på humor, lite kläder, och en massa massa tankar och åsikter. Dessutom bor hon i typ världens finaste lägenhet på söder och verkar ha ett väldigt väldigt fint förhållande. Bäst är den. Här hittar ni till Hanna!
 
 
Snyggaste bruden med snyggaste kläderna och finaste bilderna. Jag älskar när modebloggar har fina och välfotograferade bilder! Det gör hela bloggen så mycket bättre! Bilderna från hennes volontärresa i Zimbabwe var riktiga drömbilder dessutom. Inspiration på hög nivå! Här hittar ni Angelicas blogg.
 

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: