we ain't got nothing without love


 
Nu kommer mina ögon inte orka vara öppna länge till, men jag ville bara kika in här och säga god natt ♥ Och så ville jag även nämna att jag kollade på uppdrag granskning om allt detta näthat, och jag blev så fruktansvärt frustrerad och trött på allt hat det finns där ute. Tomma hot som folk inte egentligen står för är så sjukt jäkla meninsgslöst och vidrigt. Usch och fy. Tål inte sådant. Tyckte det var en väldigt passande rubrik till allt detta iallafall, haha.
ida|foto

så fint ljus i bilden :)

Svar: Tack snälla snälla du! :)
Viola

2013-02-11 @ 17:11:53
URL: http://iidas.webblogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: