året som gått




Beskriv året 2012 med tre ord.
Nytt, omständigt och roligt

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Turkiet, konfan och då jag såg One Direction tror jag.

Har du blivit bättre på något?
Ja det har jag nog, på att fota bland annat.

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Jadå! Jag konfirmerades, spelade beach soccer och köade i timmar för att få konsertbiljetter t.ex.

Vad var extra dåligt med året?
Hmm... Kanske att jag är så jäkla feg i vissa sammanhang.. Och en hel massa andra saker som jag håller för mig själv.

Vad var extra bra?
Sommaren, att jag hade mycket tid med mina vänner, Turkiet och konfirmationslägret.

Vad lyssnade du på?
Det här, det här, det här och det här och en massa annat.

Vad skrattade du åt?
Mina vänner, min familj, filmer, bloggar och mig själv, hahaha.

Vad grät du till?
The Vow, Dear John, The Last Song mm. Jag är så himla blödig, gråter alltid till filmer!

Lärde du känna några nya människor?
Ja! Alla på konfan och så lärde jag känna en massa människor mycket, mycket bättre!

Dina planer inför 2013?
Börja jobba, få en sundare vardag, våga vara mig själv i alla lägen och bli modigare i vissa.

Hur har ditt 2012 varit? 
Väldigt upp och ned, men jäkligt roligt och lärorikt!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Jag hoppas det!

Blev du kär i år? 
Kanske...

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
Då jag var på Utö, konfirmationslägret, Åhus och Turkiet.

Vad är din största framgång 2012?
Skolan kanske? Hahah fyfan vad tråkigt.

Bästa köpet? 
Mina Johnny Bulls & tröjan från Franklin Marshall!

Vad spenderade du mest pengar på?
Maaaaaaat, så värt! Och så spenderade jag ganska mycket pengar på kläder och julklappar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadå! Oväntade komplimanger blir man alltid glad av! Sen så gjorde värmen mig glad också :)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Där jag hänger min hatt, Better together, Whistle, Hey!, Där palmerna bor, Song to the sea, I love it, Schoolin' life, Silhouettes & Teenage crime mfl.

Vem har du umgåts med mest? 
Ida, Tora, Amanda, Olivia & Johanna!

Bästa minnet från 2012?
När vi släppte iväg thailändska lyktor ut över havet på konfan, det va så himla fint!

Hur många kysste du? 
Lol pass.

Har du haft ett förhållande under 2012? 
Nix pix!

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Kärleeeeeeeek 

Vad önskar du att du gjort mer? 
Bara levt och varit spontan, gjort saker bara för att och pressat mig själv att lyckas göra olika saker.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Klagat och tagit för givet att saker kommer vara tråkiga.

Favoritprogram på tv? 
New Girl, Grey's Anatomy, Skavlan (...), Revenge och One Tree Hill.

Största musikaliska upptäckten? 
Jack Johnsson, Angus & Julia Stone och Isak Srand.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengaaaaaaaaaar!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åkte skidor med fina kompisar och blev sjungen för i bussen. 

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj, sommaren, att resa och träna! 

Vem saknade du? 
Saknade nog de flesta i min närhet när jag inte hade träffat de på ett tag, men ingen specifik person tror jag :)

De bästa nya människorna du träffade?
Gud jag vet inte... Har träffat många bra människor!

Det bästa du har åstadkommit i år?
Lyckats få tillräckligt många poäng för att ha stor chans att komma in på det/de gymnasium jag vill, det är jag så himla glad över!

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Berätta om hur du känner för personer, ta vara på de chanser och tillfällen du får och köööör ba'!

M ä r t h a . V

Hahaha gillar också att titta på Skavlan...! :3

2013-01-01 @ 22:53:27
URL: http://www.mvphotos.blogg.se/
Sophie - En av Sveriges bästa livvstilsbloggare!

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Viola

2013-01-02 @ 19:25:32
URL: http://autophoto.blogg.se
Hanna

jätte roligt att läsa svaren, och super fina bilder!

duu, vet du vad jag tycker skulle vara roligt! Om du, jag & Amanda kanske skaffade något foto/blogg projekt? Alltså tex något sånt här en bild i månaden eller någon annan utmaning? Vad tror du, intresserad?
kram! ♥

Svar: Oj råkade svara som en kommentar på din blogg haha, men ja jag är på! Det skulle vara jättekul verkligen :D Kram på dig <3
Viola

2013-01-02 @ 22:41:15
URL: http://lalahannah.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: